Lagani kolac sa breskvama


Fini kolac koji je jako ukusan, brzo se napravi i sto je navaznije na ovim vrucinama nema upotrebe pecnice.

Sastojci
400 g piskota (od 400 g meni je ostalo 6 komada neupotrebljenih)
2 pudinga od vanilije (puding je od 130 g)
5 solja (solja 235 ml) mlijeka (toliko je potrebno za puding koji ja koristim,a vi stavite po uputi na vrecici)
150 g maslaca


850 g breskvi iz konzerve
2 slaga + mlijeko za slag (Ja obicno koristim gotovi slag cool whip)

Priprema
1.
Puding napraviti po uputama na vrecici.Originalno u puding koji ja koristim ide 6 solja mlijeka ,ali ja kada pravim kolace sa pudingom stavljam 5 solja mlijeka na dvije kesice(nisam navela kolicinu secera za puding jer u USA puding je zasladjen tako da trebate staviti secera koliko pise u uputi).
2.
Kada je puding gotov dodati mu isjeckan maslac i mijesati dok se maslac ne otopi i sjedini sa


pudingom.
3.
Breskve ocijediti od soka, sitno ih isjeckati i pomijesati sa pudingom.
4.
U vatrostalnu tepsiju velicine 33×22 cm staviti red piskota i preliti polovinom fila.
5.
Preko fila staviti drugi red piskota i preliti ostatkom fila.
6.
Ostaviti kolac u frizider da se ohladi.
7.
Napraviti slag ,premazati preko ohladjenog kolaca i ostavti da se dobro ohladi.
coolinarika.com